keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Ensimmäinen joululehti... ♥



Kaikkien aikojen joulu 2013.
Hmmmm....

2013

No...
Jo kansi oli vähän pettymys...
Ennemminkin syksyinen kuin jouluinen?
Ainakin verrattuna viime vuotiseen lehteen,
jonka kansi oli kerrassaan herkullinen ♥

2012
Valitettavasti sisältökään ei oikein vakuuttanut.

Oli kyllä ihania koteja kaikki, 
mitä oli esitelty.
Kerrassaan ihania ♥
Mutta muuten....
Sitten huomasin, 
että päätoimittaja on vaihtunut.
Ei ollut enää Anneli Mylleriä.
Siinäkö syy?
Vai onko minua vaan 
niin vaikea 
miellyttää....?
;)

Mitä mieltä te muut olitte?
.....uusia lehtiä odotellessa :)

♥♥♥
Muistakaahan osallistua 
arvontaan 
tuossa alempana 

(*edit* Lisätty alkuun lehden nimi)

12 kommenttia:

  1. Toi koira on kyllä aika söpö :).

    Mulla on kans tuo viime vuoden lehti :). Tilasin vasta myös Kotivinkin joululehdet ja niiden pitäisi tulla tässä viikon parin sisään. Kotilieden lehti oli ainakin jo tullut, kirjastossa näin.

    VastaaPoista
  2. Kaikkien aikojen joulu on ollut minun suosikkilehteni monta vuotta. Kannattaakohan tuota nyt ostaakaan, kun kaikki lehden jo selanneet tuntuvat olevan samaa mieltä...

    VastaaPoista
  3. Katselin lehteä kaupassa ja ihmettelin myös kansikuvan valintaa. Mitähän ne olivat oikein ajatelleet? Ei kyllä yhtään myyvä ole. Sitten selailinkin lehteä - enkä ostanut. No, viime vuosina en kyllä muutamaa harvinaista poikkeusta lukuun ottamatta ole muutenkaan suomenkielisiä joululehtiä ostanut. Ruotsalaista olen ostanut jo Allersin Julmagasinin ja 101 nya idéerin, englanninkielisistä,Your perfect handmade christmasin ja Made in paperin. Luullakseni ostan vielä Lantlivin ja Country homes and interors -lehden joulunumerot.

    VastaaPoista
  4. Minäkin selailin eilen kaupan lehtihyllyjä ja tämän kohdalla tuli vaan semmonnen plääh -olo kun äkkiä plarasin sivut läpi ja lehti jäi hyllyyn.. viime vuonna tuli ostettua vain kotivinkin joululehti ja siitä pidin paljon, odotan tämän vuoden lehteä sormet syyhyten. :)

    VastaaPoista
  5. Ohhoh, no onpa niitä muitakin :)

    VastaaPoista
  6. Kiireissäni (ja innoissani :) ) tuli napattua lehti mukaan, mutta jos olisin malttanut selailla, olisi lehti jäänyt minultakin ostamatta. En siis ollutkaan ainut, joka on ollut tätä mieltä.

    Kaikkien aikojen joulu on ollut joululehtien lemppari myös minulla. Noita ulkolaisia lehtiä olen palarannut, mutta toistaseksi ne odottavat kaupassa ;)

    VastaaPoista
  7. Olen aivan samaa mieltä! Mulla bonuksena vielä se etten juuri piittaa koirista... :D

    VastaaPoista
  8. Oli kyllä iso pettymys tuo lehti :(

    VastaaPoista
  9. Mä kävin tänään kiskalla ja mukaan lähti Kodin Kuvalehden ja Kotilieden joululehdet, Kodin kuvalehden lehti maksoi 6,90e ja Kotilieden 4,95e. Kummassakin on mielestäni ihana kansi. Tuo Kaikkien aikojen joulu -lehti oli mielestäni aika kallis.

    VastaaPoista
  10. Lehti on minunkin mielestäni muuttunut edellisistä vuosista.Vai onko kaikki jo näytetty,ja ihmismieli turtunut.Olen jouluihminen,olen täpinöissä aina kun tiedän,että joululehtiä tipahtaa postiluukusta.Kotivinkin lehtiä odotan innolla.

    VastaaPoista
  11. Samaa ajattelin itsekin, että onko kaikki variaatiot jo nähty... Eilen kuitenkin ostin pari muutakin joululehteä, joista Kodin Kuvalehden Joulu 101 ihanaa ideaa, oli juuri semmoinen, kun joululehdeltä odotan :)

    Kaikkien aikojen Joulu on minunkin mielestäni kallis, huomasin hintaankin kiinnittää huomiota vasta kotona... Siinäpä olisi ollut toinen hyvä syy jättää ostamatta...

    On ollut todella kiva lukea kommenttejanne ja kokemuksianne näistä lehdistä, KIITOS ♥

    VastaaPoista
  12. Mä löysin vasta kirpparilta vuoden 2011 Kaikkien aikojen joulu -lehden ja vaikka siinäkään ei juuri joulua näkynyt, oli se paljon jouluisamman oloinen kuin tuo kuva. Lehden kannessa tekstit oli punaisella ja kuvassa valkoinen koira korissa.

    Tuo Kaikkien aikojen joulu tulee mulle nykyään kestotilauksena, kun pari vuotta sitten tilasin Kotivinkin joululehdet ja ne vaihtui tuohon. Ainakin tän vuoden lehdessä on ihan mukavia aiheita.

    VastaaPoista

Kiitos ♥

Muumimuki 🤍

Aurinkoinen pakkasaamu ja uusi muumimuki 🤍 Pidän kovasti näistä mukeista, jotka on kuvitettu alkuperää kunnioittaen. Ajatuksissa viliste...