torstai 24. syyskuuta 2015

Kohta tulee hoppu...



Ohhoh.

Tänään on kolme kuukautta jouluaattoon!
Olen ollut kädet (ja pää...) täynnä tekemistä, että ajankulku meinaa kadota.
Tämä päivä tuli siis pienenä yllätyksenä :D

Ajatukset ovat oikeasti vielä aika kaukana joulusta. Jotain juttuja pyörii mielessä ja jotakin jo pukin konttia ajatellen tekeillä, joten ei tässä ihan kokonaan hunningolla olla.
Silti ajatukset ovat aika tiiviisti vielä ihan muissa asioissa.
Kesäkukatkin kukkivat täyttä päätä, joten mulle varmasti jää kauppaan ne surkeimmat callunat ja sypressit... En vain osaa oikein niihin orientoitua. (kuva on vanha...)

Katselin, että aika moni joulublogi höyryää jo täyttä päätä. Täälläkin kyllä käynnistellään pikkuhiljaa, vaikkakin vähän yskähdellen :)

Mitä teille kuuluu? Joko jouluttaa?


6 kommenttia:

  1. Musta tuntuu kanssa, että tänä vuonna ei ole vielä niin voimakkaasti jouluttanut, kuin ennen tähän aikaan! Hämmentävää ;)
    Olen kyllä pukinkonttia täytellyt jo ja eilen kaivoin joululehdet inventaarioon. Pikkuhiljaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Mullakin on jotain jo paketteihin laitettavaa tekeillä, mutta joulufiilis odotuttaa vielä itseään.
      Liekö lämmin syksy pitänyt ajatukset vielä kesäisinä? :)

      Poista
  2. Minäkään en viellä kovasti ile joulutellut mutta ensikuun lopussa luultavasti alan jo vähän joulutella.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se varmasti taas ajastaan iskee :)
      Minä löysin paikallisesta marketista jo jouluvalot viime viikolla!

      Poista
  3. Kyllä minulla on jo joulu mielessä.joululehdet ja kirjat on jo esillä.Joululauluja olen kuunnellut autossa. Heh!
    Ja torttuja syöty ja joululahjoja ostettu...ym.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo! Sinulla onkin jo täysi tohina päällä! Apua, torttujakin jo :)
      Minä olen kyllä ihan amatööri :D

      Poista

Kiitos ♥

Muumimuki 🤍

Aurinkoinen pakkasaamu ja uusi muumimuki 🤍 Pidän kovasti näistä mukeista, jotka on kuvitettu alkuperää kunnioittaen. Ajatuksissa viliste...